söndag 4 maj 2014

Loppis, arbetsdag, Åleslån och platsliggning

Idag åkte jag, mamma och Zixten till underbara Åleslån och gick en promenad till Hällerstugan. Riktigt härligt! Efter det åkte jag till Råhagen på arbetsdagen (en ideell förening behöver personer som är villiga att fixa och dona, det görs ju inte av sig självt) och dessutom var det loppis! Jag tog med några böcker och trots att det bara var några få som kom så lyckades jag sälja 3 böcker och är nu 105 kronor rikare :)
När jag kom hem övade jag platsliggning med Zixten i gräs. Jag delade upp momentet och övade avstånd (då tränade jag inte så lång tid) och sedan tränade jag tid (och då stod jag nära honom.) Vi fick lite publik också vilket är superbra för mig :)

Avstånds-träning

Tid- träning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!