söndag 9 februari 2014

Lite mer rosa i livet

Hej, 

Att ha en blogg är som att ha en elektronisk dagbok och många fastnar för detta sätt att kunna skriva på, möjligheten att gå tillbaka och minnas, men kanske är det framförallt möjligheten att kunna dela med sig till andra som är den största drivkraften till varför man har en blogg. Nu känner jag att det är dags för mig att skriva, fotografera och arkivera saker från mitt och sambons liv på Slädgränd 12! 

Jag älskar rosa och i veckan har jag inhandlat två rosa saker till vårt hem!


Igår köpte jag den här underbart mjuka och fina pläden ifrån Hemtex i Uddevalla.
 399 kr.
Den finns även i vitt och grått, men jag har kikat på den rosa i flera månader nu men tyckt att den varit lite dyr men med en rabattkupong på 20 % så klippte jag till!  


Klabb bordslampa ifrån IKEA, 299 kr.
Dock blev jag lite besviken på att lampan ser orange ut
när jag tände den, så den är nästan finare när det är släckt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!