tisdag 8 april 2014

Romresan är räddad, nya pocketböcker inköpta!

Imorgon åker jag och Johan till Rom vilket känns ganska overkligt just nu eftersom regnet här hemma häller ner och tankarna har varit inställda på jobb jobb jobb denna veckan. Men nu gäller det att ställa om för nu sa vi ha en minisemester! Och semester för mig innebär att läsa (Johan frågade om jag skulle läsa bort vår vistelse i Rom). 3 pocketböcker är nu inköpta och jag har ännu kvar att läsa av Camilla Läckbergs debutroman Isprinsessan. Jag vet inte om ni är några Läckberg-lovers men jag fastnade för hennes bok Stenhuggaren som jag läste ut förra veckan, det var min allra första bok jag läste av henne (lite efter alla andra jag vet) och jag har blivit frälst.

Under Romresan hoppas jag hinna läsa lite emellan alla sevärdheter och matupplevelser så att den där mysiga semesterkänslan kan infinna sig.

Tack älskling för min 25-års present <3

SjöjungfrunAndra andningen  Änglamakerskan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!