söndag 16 mars 2014

Dagens söndagsshopping!

Denna helgen har gått i hundens, matens och shoppingens tecken. Igår var jag och kikade på en rallylydnadstävling, roligt att se och jag känner mig riktigt taggad inför vårens kurs! På kvällen kom mamma och pappa och blev bjudna på tapas samt en citronmarängpaj. Mums. Idag blev det träning på Råhagen tillsammans med Lisa och Johanna (och alla vovvar förstås), och Zixten blev trötter efteråt (och jag med) så vi deckade alla i soffan på eftermiddagen - se bildbevis nedan. 




Efter vi fått vår välbehövliga skönhetssömn åkte jag och Johan till torp och handlade lite gott och blandat. Zixten fyller år på onsdag så han fick lite småsaker. Själv fick jag tag på skor, en mysdress (har velat ha en sådan mysdress enda sedan jag såg karaktären Gaby i Desperete Housewives trippa runt i alla möjliga fina färger), nagellack, läppglans, mascara, en sjal ala leopardmönster från MQ (tantvarning jag vet), örhängen och en blus från Vero Moda.  

Nu blir det åter soffhäng, ha en skön kväll!
Ps. imorgon ska jag plantera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!