söndag 9 mars 2014

En helg på Vann!

I helgen har jag och Johan varit på Vann tillsammans med min familj. Hundar och bebisar lyckades följa med för att fira pappi som fyller 60 år idag, detta firade vi genom att äta gott och ta ett dopp i varmt vatten. Riktigt härligt och avslappnande har vi haft det och jag hoppas att pappa är nöjd med sin dag. Jag är supernöjd och känner mig riktigt glad över att hotellvistelsen gick så bra, även för Zixten som var med på denna lilla tripp! Kan starkt rekommendera att åka hit och ta med hunden, fina promenadvägar och bra rum nära utgång- perfekt!

Här nedan kan några bilder beskådas, fler bilder kommer säkerligen min syster att lägga ut på hennes fina blogg: minafinastesaker.blogspot.se
Mosters älsklingsunge Viktor och min älsklingsvovve Zixten


Morgonstund i elljusspåret (en på 2 km och en på ca 1,3 km fanns att tillgå) 

Mamma fotar och Zixten posar

Zixten och Johan, varav sistnämnda blir härligt bländad av solen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!