söndag 29 juni 2014

Dagens pyssel- väggdekoration

Idag tog vi en söndagstur till IKEA i Uddevalla, man vänjer sig snabbt vid lyxen att ha detta varuhus så nära. Det är alltid kul med inredning och jag känner att vi inte riktigt kommit ända fram i huset än- det är inte tillräckligt pyntat! (Johan skyller detta på mig som han anser vara pynt-och piffansvarig.) Nåväl, idag har jag iallafall kommit ett steg på vägen med denna fina väggdekal som är självhäftande som jag hittade i varuhuset (jag hade inga planer på att köpa detta men åker man till IKEA så kommer man alltid hem med fler saker än vad man tänkt sig). Det tog faktiskt sin lilla stund att pussla ihop bitarna men till slut lyckades jag! 
SLÄTTHULT, 149 kr från IKEA. 



En annan sak som vi fixat är att vi satt upp två hyllor i köket, det gjorde stor skillnad och nu börjar det bli riktigt hemtrevligt hemma. :)




1 kommentar:

  1. Riktigt snyggt! Det piffade upp. Får ta en tur till IKEA, det var längesen sist.

    Kram mamma

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!